48 بازیكن به تیم فوتبال زیر 22 سال ایران دعوت شدند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این بازیكنان به دو گروه تقسیم شده اند كه گروه نخست از روز 29 بهمن ماه و گروه دوم از روز 2 اسفند ماه به اردو خواهند آمد.

اسامی بازیكنان گروه نخست به شرح زیر است:

سعید محمدقاسمی از استقلال، كوشا بختیاری زاده از استقلال صنعتی، فریبرز گرامی و ایمان باصفا از استیل آذین، هادی دهقانی از آلومینیوم هرمزگان، فرشاد احمدزاده از پارسه، مهرداد یگانه و بابامحمدی از پیكان، بهمن دباغ و نوید خوش هوا از تراكتورسازی، مرتضی قدیمی پور از داماش، علیرضا عسگری از ذوب آهن، عباس بختیاری و محمدرضا خان زاده از راه آهن، حمیدرضا كاظمی از سپاهان، پوریا عسگری از شهرداری تبریز، مسعود ریكی از فجر سپاسی، اصغر نصیری از فولاد خوزستان، علی جهانیان از فولاد یزد، سعید سلمان نوری از گهر زاگرس، شهریار شیروند و سامان نریمان جهان از ماشین سازی، مهیار زحمتكش از ملوان و رضا قیالی از نیروی زمینی.

این بازیكنان باید ساعت 19 و 30 دقیقه روز شنبه 29 بهمن ماه جاری با در دست داشتن وسایل كامل تمرین، شناسنامه و كارت ملی در محل هتل آكادمی فوتبال، خود را به كادر فنی معرفی كنند.

اسامی بازیكنان گروه دوم نیز به شرح زیر است:

محمد انصاری از استقلال، هادی محمدیان از داماش، امیر مقداد مالكی، بهمن مالكی، پیام صادقیان و علی گودرزی از ذوب آهن، امیر طهمورثی از راه آهن، صادق مرادزاده و میلاد غریبی از سایپا، سعید لطفی و حمیدرضا كاظمی از سپاهان، جاوید یوسفی از شهرداری تبریز، حسین گوهری از صبا، بختیار رحمانی، ساسان انصاری و كاوه رضایی از فولاد خوزستان، وحید اسماعیل بیگی از مس كرمان، مجتبی محبوب مجاز از مس سرچشمه، ایمان صادقی و محسن مسلمان از ملوان، علیرضا بیرانوند، وفا هخامنش، مرتضی پورعلی گنجی و یعقوب كریمی از نفت تهران.

این بازیكنان نیز باید ساعت 10 و 30 دقیقه روز سه شنبه دوم اسفند ماه با وسایل تمرین، شناسنامه و كارت ملی در هتل آكادمی فوتبال حاضر شوند.

قرعه ‌كشی مرحله مقدماتی مسابقه های فوتبال زیر 22 سال قهرمانی آسیا در كنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی انجام شد و 41كشور آسیایی در 7 گروه رقیبان خود را شناختند.

تمام مسابقه های مرحله مقدماتی از روز 23 ماه ژوئن تا سوم جولای 2012 (دوم تا دوازدهم تیر ماه 1391) برگزار می ‌شود و مسابقه های نهایی نیز در سال 2013 انجام می ‌شود.

در حالی كه دوره ‌بعدی این مسابقه های دو ساله كه در سال 2015 برگزار می ‌شود، به عنوان مقدماتی المپیك 2016 در نظر گرفته خواهد شد.

در مجموع 23 كشور در مرحله مقدماتی مسابقات از غرب آسیا و 18 كشور از شرق آسیا حضور دارند كه در 7 گروه 6 یا 5 تیمی تقسیم‌ بندی شده‌ اند.

دو تیم برتر هر گروه به مسابقه های نهایی سال آینده راه خواهند یافت و بهترین تیم سوم مرحله گروهی و میزبان نیز در این مرحله حاضر می ‌شوند.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه 'سی' این مسابقه ها با تیم های بحرین، تاجیكستان، قطر، كویت و مالدیو هم‌ گروه شده است.

* گروه‌ بندی كامل این مسابقه ها به شرح زیر است:

گروه A: امارات،‌ عراق، عمان، هند، تركمنستان و لبنان.

گروه B: عربستان، سوریه، پاكستان، فلسطین، قرقیزستان و سری ‌لانكا.

گروه C: بحرین، ایران، تاجیكستان، قطر، كویت و مالدیو.

گروه D: ازبكستان، اردن، یمن، بنگلادش و نپال.

گروه E: استرالیا، ژاپن، اندونزی، سنگاپور، ماكائو و تیمور شرقی.

گروه F: كره شمالی، چین، تایلند، هنگ كنگ، لائوس و كامبوج.

گروه G: كره‌ جنوبی، ویتنام، مالزی، میانمار، تایوان و فیلیپین.

7537 / 1589





:: برچسب‌ها: سنگ , استرالیا , انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
M2M در تاریخ : 1390/11/26/3 - - گفته است :
سلام دوست عزيز
ما يه وبلاگ در مورد دغدغه هاي جَوونا درباره ي ازدواجساختيم كه مطالب جالب و خوبيداره كه فكر كنم براي هممون لازمه. خوشحالميشيم تا يه سري به ما بزنيد:

www.m2mboy.loxblog.com
در ضمن اگه دلتون خواست بي زحمت ما رو به اسم "دغدغه هاي جَوونا در ازدواج" لينك كنيد تا بقيه هم استفاده كنند شماهم بياين و بگين به چه نامي لينكتون كنم
وبلاگت هم جالب بود دوباره مييام


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: